Your cart
Det finns inte fler produkter i din varukorg
Då det blir fler och fler fyrtaktare på 50cc finns nu en 88 cc cylinder från Malossi.
Detta är den största borrningen som kan köras tillsammans med originaltopplocket.
Lagerstatus:
Onlinelager
Maila mig när lagret är påfyllt igen
Bevaka produkt
Ange din e-postadress för att bli notifierad när varan återigen finns i lager hos oss
Cylindern har en borrning på 52 mm.
Levereras med kolv och packningar.
OBS! Topplock medföljer ej, men originallocket kan användas.
BAOTIAN / BTM / TMS
- ANGEL (4-takt)
- BAOTIAN BT (4-takt)
- BASIC (4-takt)
- CITY - BT49QT-9F3 (4-takt)
- CITYRIDER (4-takt)
- CLASSIC - BT49QT-9 / BT50QT-9 (4-takt)
- COMFORT (4-takt)
- GHOST (4-takt)
- RETRO - BT49QT-11 / BT50QT-11 (4-takt)
- ROCKY - BT49QT-18 (4-takt)
- SPRINT (Även BTM) / REBEL - BT49QT-12 (4-takt)
- TMS SPRINT (4-takt)
- VINTAGE - BT49QT-21 (4-takt)
HOOPER
- ONE (4-takt)
KYMCO
- AGILITY / SPORT / RACE / CITY / WIDE (4-takt/KG10)
- FILLY (4-takt / SD10)
- LIKE (4-takt)
- PEOPLE S (4-takt)
- SUPER 8 (4-takt / KL10)
MASARU
- CLASSIC (4-takt)
- FIGHTER (4-takt)
- FREEDOM (4-takt)
- PANTHER (4-takt)
- VICTORY (4-takt)
PEUGEOT
- V-CLIC - (4-takt)
SACHS
- BEE (4-takt)
SYM
- ORBIT (4-takt)
VENTO
- DYNAMITE (4-takt)
- GT-MAX (4-takt)
- GT-S (4-takt)
- RETRO (4-takt)
- RUNNER (4-takt)
- STREETFIGHTER (4-takt)
- THUNDER (4-takt)
- VIPER - RY50QT-16 (4-takt)
VIARELLI
- ENZO (4-takt)
- FORZA (4-takt)
- GT1 (4-takt)
- MATADOR (4-takt)
- MONZTRO (4-takt)
- RETRO (4-takt)
- RIVETTO (4-takt)
- S3 (4-takt)
- SPRINT G2 (4-takt)
- VENICE (4-takt)
- VETUS (4-takt)
- VINCERO (4-takt)
ÖVRIGA (KINA M.FL.)
- KINA-MOPEDER (4-takt)
- Motortyp
- 4-takt
- Transmission
- Automatisk / Rem
- Starttyp
- El/kick